Tack

Tack så hemskt mycket för alla komentarer! VEt inte så mcyket själv ännu om vad som kommer att hända nu eller hur fort det går. Men jag lovar att jag ska skriva lite om det när jag vet, fast jag kan ju inte lägga ut nån bild här, så ni får allt hålla er ett tag.
Har värsta huvudvärken, så jag ska dricka lite te seden blir det slappa i soffan. Tog bussen till skolan idag, så jag kunde jobba lite extra med vårt projekt, Imorgon coh på fredag har de studiedagar på dagis, så då måste jag vara hemma med llilleman. Fast det blir nog bra, för han hostar fortfarande.

Kram kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi får hoppas att hostan släpper snart. Längtar så efter att få träffa er alla tre i nästa vecka. Kram Pappa/morfar

2009-01-28 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0