vanlig morgon

Hejsan, har tyvärr inte blivit så mågna inlägg på sistone. Dagarna går så fort, Vi vaknar sådär vid halv sex på morgonen av en glad liten kille som vill köra några varv i lägenheten innan vi åker till dagis. OCh med köra menar jag dra ALLA leksakslådorna. Lägga ALLA Pusslen, fast eftersom han inte riktigt får dit bitarna ännu hamnar de lite överallt, Dra ner alla mina inredningstidningar från sin hylla i byrån, Gunga på gunghästen...och ... ja just det ha ut alla plastburkar i köket.
Mmm Så jag och J springer runt i detta medans vi dricker kaffe, byter blöja, fixar håret, klär oss, på med smink. Till slut lyckas vi bli klara och få på oss ytterkläderna och promenerar ut till bilen.


Hmmm Ja missförstå mig inte nu, vi har det riktigt trevligt! Alla e glada och pigga!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Zara! Nu har vi varit hos Kerstin och sett lille August. Det var mycket trevligt och roligt. Vi tycker att han är så söt och duktig. Roligt att få höra hans röst. Vad bra att han trivs så bra på dagis. Vi är också pigga och glada.

Hälsningar och kram från Vera och Gösta

2009-01-18 @ 15:35:09
URL: http://karransblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0