080609

En känsla av lättnad har svept över mig. Hoppas den stannar kvar. Var på intervju idag, tyvärr inte för något jobb, men dock för en otroligt intressant utbildning. På campus varberg, så jag fick en revlig liten utflykt dit idag. Det är så vackert i varberg, det vore inte helt fel att plugga där, pendlandet lära jag mig väl efter hand. Mor min pluggade ju i malmö när vi var små. Kan hon så kan jag!!

Men först av allt vill jag ha ett jobb, men stressen över det har konstigt nog försunnit. Mitt motto: det löser sig! har bitit sig in i benmärgen. Jag gör ju det jag kan, mer än så kan jag inte göra.

ha en helt superfantastisk vecka allihopa

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min fantastiska underbara dotter, ja det löser sig.

2009-06-09 @ 05:54:54
URL: http://hildur96.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hej Zara! Mitt motto har alltid varit: "Det ordnar sig" och det har det alltid gjort. Därför vet jag att det kommer att lösa sig för dej också. LYCKA TILL!

Kram från Kerstin

2009-06-09 @ 11:43:25
URL: http://karransblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0