måndag

Halloj, det var visst ett tags sedan jag skrev nåt. Jag har haft fullt upp, och när jag sitter framför datorn hela dagarna vill jag inte göra det när jag kommer hem.

Jag har nu påbörjat mitt nya jobb. Som Säljare hos Innerum. Ett homepartyföretag. Jag giller i vanliga fall inte sådan företag, men Innerum är något alldeles extra! Vi säljer inredningsprodukter. Det är verkligen superkul!
Har haft mina första visningar, och det har gått ganska bra.

Vill du veta mer kan du kika in här.  

Göteborgsvarvet gick av stapeln i helgen. Min väns flickvän sprang! Du e så duktig Ida!! Jag är så grymt imponerad på alla som springer hela varvet. Själv skulle jag inte fixa det. Vore kul att försöka nån gång, men då måste jag träna i god tid innan, ett år eller nåt.

Ha en super bra vecka allihop

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0