stresskoma

Har nu vaknat upp ur en släng av stresskoma. Denna morgonen startade lite lustigt. Tog en timme extra på mig hemma i morse för att söka jobb. Så självklart är det via en sån där sida där man inte kan bifoga sin egen cv utan måste välja allt efter de jobb och utbildningar som finns där. Å som vanligt så finns varken min gymnasieutbildning eller Ky utbildning eller formbestämmare med att välja. Jag blir tokig på sånt. Dessutom tar det hur lång tid som helst att fylla i alla tio sidorna.. Men jag fick fram en mail till företaget så jag mejlade min cv istället, med en massa andra viktiga brev. Och så ringer jag om ett par dagar och kollar om det kommit fram.
Så när jag då var klar med det och rdo att gå till bussen, insåg jag att jag glömt produkterna jag skulle leverera idag så det var ju bara att gå tillbaka igen. Tillslut kom jag på bussen i alla fall och jag hade allt med mig. Men då kör chaffisen fel. så vi får en tio minuter rundtur åt helt fel håll. Mmm bytte buss i stan och vad händer där? Jo en ruta kraschar och miljoner små bitar faller ut. Men som tur var det utefönstret så inget glas hamnade på insidan. Men otäckt för de som körde bakom, eller cyklade bredvid...

Det var kanske en morgon som denna som behövdes för att väcka mig ur min stresskoma. Såklart att jag kommer få jobb! Det löser sig.
allt ordnar sig!!  det är mitt motto


nu ska jag iväg på en visning med Innerum.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0