God förmiddag

En underbart solig och varm septemberdag. Har kört August till dagis. Det gick bättre än förväntat att lämna honom igen efter hela sommaren tillsammans. Han har verkligen blivit bortskämt i sommar, bara varit med mamma och pappa, och så mormor och morfar såklart. Så jag hade förväntat mig en del tårar, men det gick faktiskt bra. Så idag ska jag hämta honom innan lunch.
Igår tog vi en sväng på stan, Jag fick en tidig födelsedagspresent av min päron,
och så köpte jag en fin höstjacka till August från Zara.




Jacka från Fiorucci.
Tack mor och far!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod gumman! Vad snygg den är!

Kram

2009-09-01 @ 18:31:58
URL: http://bejansdagar.blogspot.com
Postat av: Mia Hovlund

Jättefin Zara!

Du blev supersnygg i den!!

Va skönt att det går bra för August!

Har tänkt på er!

KRAM Mia

2009-09-03 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0